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eolflnvzvzds - 72930283

 
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Inviato: Mar Feb 20, 2018 12:56 pm    Oggetto: Ads

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Celiamew



Registrato: 06/01/18 20:08
Messaggi: 1527

MessaggioInviato: Dom Gen 07, 2018 10:11 pm    Oggetto: eolflnvzvzds - 72930283 Rispondi citando

Per soggetti dalla corporatura più robusta di quelle indicate è consigliabile dimagrire con diete più caloriche per esempio una dieta da calorie oppure una dieta da calorie , abbinando una buona attività sportiva. Ovviamente nella dieta che proponiamo sono previste diverse possibilità per il singolo pasto. Contrariamente ad altri discutibili modelli alimentari, non si propone nessuna eccezione alimentare. Inserire un giorno alla settimana nel quale si assumono per esempio calorie in più, di fatto equivale a seguire una dieta non da , ma da calorie e da un punto di vista psicologico è sicuramente meglio avere calorie in più al giorno che una sola volta la settimana. In particolare, se fate variazioni alla dieta, dovete essere in grado di farlo a parità di calorie. Nota — Le alternative possibili sono separate da un trattino. I biscotti devono apportare kcal cioè, per esempio, un pacchetto di Pavesini. Come latte si usa quello parzialmente scremato 0,16 l, cioè cc. Il caffè è a piacere. È la stessa ricetta di prima solo che la marmellata viene sostituita dalla Crema Novi. Per chi non ha tempo. Il caffè è opzionale, potendosi usare solo il latte. Come nella colazione 1 i biscotti sono kcal. Il latte parzialmente scremato cc. Il pranzo è da kcal. In una dieta da kcal il pranzo è necessariamente poco calorico, lasciando alla sera una certa soddisfazione alimentare. Il soggetto che è a dieta deve cioè sfruttare il fatto che il lavoro spesso lo costringe a un pasto affrettato per assumere poche calorie a pranzo, salvo poi gratificarsi a cena. Vengono definiti sei pranzi possibili; la scelta è puramente soggettiva. La frutta a pezzi viene consumata con lo yogurt. Tè a piacere e una barretta di quelle sostitutive del pasto. Va bene una mela; in alternativa una banana sempre di g lordi. Per gli amanti della pasta; il sugo di pomodoro deve apportare 45 calorie: I vari giorni sono intercambiabili. La bistecca è di g di carne magra. Pasta al sugo alla Runny: Pasta al sugo al gorgonzola: Le bevande, la frutta e le insalate — Nelle ricette non vengono conteggiate le bevande, spesso responsabili dei fallimenti delle diete alimentari. Un litro di vino è pari a kcal, una quantità che fa fallire ogni dieta e ogni tentativo di ripartire correttamente i macronutrienti. Le bevande sono anche responsabili indirette: Il latte è ammesso solo come componente della ricetta. Frutta e verdura — Per la frutta è molto utile avere le calorie al lordo consultate la sezione Cibi. La verdura insalata classica, spinaci, cavoli, asparagi ecc. Si utilizza sempre la stessa quantità per tutte le diete kcal circa: Usate un apposito cucchiaio da cucina. Il pane e la panna — Il pane è un alimento che fa fallire molti piani dietetici. Nella dieta i grammi indicano il pane in crosta senza mollica. Contrariamente alla credenza comune la panna non è eccessivamente calorica meno del grana per esempio e molto saziante. È un ottimo condimento per la frutta. A chi non piace suggeriamo le seguenti equivalenze molto, molto meno sazianti, purtroppo: Barrette — Scegliete barrette di ottima qualità per esempio le Enervit , verificando le calorie apportate dalla singola barretta. Non utilizzate le barrette con un solo caffè espresso: Latte — Conviene utilizzare quello parzialmente scremato, utile ai fini dimagranti nelle diete di mantenimento è meglio invece utilizzare latte intero, più saziante e più ricco di principi nutritivi. In realtà, la dieta che qui riportiamo ha soprattutto uno scopo didattico , vuole cioè essere il primo passo con cui è possibile sperimentare su di sé i risultati di un piano alimentare, il primo livello della coscienza alimentare. Chiudendo questo banner, scorrendo questa pagina o cliccando qualunque suo elemento acconsenti all'uso dei cookie.Anima Silueta De Coheres soul, silhouette of fireworks, , displayed above is a burning goddess which bares strong resemblance to the now famous Burning Man festival finale. The goddess silhouette was lite a blaze at night and was installed with fireworks like a castillo of Mexico. The image is amazing, the documentation on Super 8 Color Film and 35mm slides are haunting and powerful. The image of the burning goddess in the desert at night perhaps portrays the Anima of Ana Mendieta, herself. I believe this to be a direct result of my having been torn away from my homeland during adolescence. I am overwhelmed by the feeling of having been cast from the womb nature. My art is the way I reestablish the bonds that tie me to the universe. Her works honor the divine feminine through the goddess image and the natural world. The Goddess Silhouettes, earthworks, sculptures and performances symbolize the creative, fertility of the divine feminine and the power and beauty inherent in the earth. This link with the natural world in her works points to the way in which the natural world is life and is our sustainer. She uses her own body to outline and create the various manifestations of the goddess symbol. Covering herself in mud, blood, feathers, plants or outlining her silhouette in earth and other materials are common in her art. Often her works involved transformation of the body into a bird, tree, a man or fire; she used explosives, candles, fireworks, mini volcanoes and animal sacrifice in her art. The documentation of her performances and installations is beautiful and stands in fine art galleries and collections worldwide. She was a young girl at the time of deportation, her sisters and her felt abandoned and isolated in Iowa. She later attended the University of Iowa for art and became a part of the acclaimed Intermedia Arts program headed by Hans Breder. She developed an interest in spiritualism especially ritual performances. This was linked to her search for her spiritual ancestral roots in Cuba, where Afro-Cuban religions still thrived. The Afro-Cuban use of ritual, ceremony, spirits and other spiritual energies became infused into her work. She also became fascinated by ancient religions, mythologies, and indigenous traditions. Followers of the traditions from which she was appropriating images warned that she may be invoking powers and spirits that she does not understand. Ana Mendieta herself became concerned about this saying that at a photo shoot she was mysteriously thrown from a tree and worried she was invoking these powerful forces. These spirits are very powerful and are approached in specific way outlined by ancient traditions worldwide; Ana Mendieta was not initiated into any of these traditions or their customs. In one performance Ana Mendieta stands near the edge of a river in rural Iowa filmed and photographed by Hans Breder. The scene has the peaceful overtones of beautiful Iowa summers day. She has transformed into a bird reflecting a cross cultural symbol of transformation from human into a bird. The performances themselves are not traditional ceremonies but rather are her own collage of elements from various world religions. The art world became divided by the issue of feminism in art, setting a fire storm of debates and conflicts. Her death at the age of thirty-six was due to a fall from the upper level of a building on September 8 th The death was followed by a murder trial involving a then famous sculpture who was in the room at the time she died. In the midst of all this Ana Mendieta died mysteriously and following a long public trail no charges were filed. Carol Scheemann has noted: Ana Mendieta created some of the iconic images of the feminist movement but she transcended the feminist paradigm and cut to the core of the goddess archetype. She summoned and evoked the powers of the feminine and exposed the assaults on the earth and women worldwide in her art. She also established a place for the merging of ritual, ceremony, indigenous symbolism and fine art. Earth Body Sculpture and Performance, — Leeson , Lynn Hershman. I want to thank you again for utilizing my blog and linking to it as a resource for your article. A novel Homage to Ana Mendieata: You are commenting using your WordPress. You are commenting using your Twitter account. You are commenting using your Facebook account. Notify me of new comments via email. Tree of Life, Untitled Tree of Life. Bird Transformation, Original Documentation 35 mm Slide. By Ana Mendieta The Afro-Cuban use of ritual, ceremony, spirits and other spiritual energies became infused into her work. Untitled Silueta Series, Mexico , The artist documented the obliteration of the figure by the tide in a sequence of 35 mm slides. Untitled Blood and Feathers , By Ana Mendieta Untitled. Made with Wood and Gunpowder. By Ana Mendieta Carol Scheemann has noted: Alma Silueta en Fuego soul silhouette on Fire , Women in the Arts: Ana Mendieta Feminist Borg. Ana Mendieta — On Giving Life with reference to death. Mendieta, Ana — On Giving Life with reference to death. Visionary works of Ana Mendieta poetry from the frontera. Leave a Reply Cancel reply Enter your comment here Fill in your details below or click an icon to log in: Email required Address never made public. Follow Transpersonal Spirit on WordPress. Recent Posts Visionary Art: Giger Psychedelic Poster Art:

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Low carbohydrate and ketogenic diets are often confused, perhaps in part because a ketogenic diet is, by default, also a low carbohydrate diet. That said, there are several important distinctions that set ketogenic diets apart from more generic low carbohydrate diets. Let's look a little more closely at each of those distinctions, so you can better understand why someone might wish to pursue a ketogenic diet. Okay, so here's where the greatest confusion generally comes in. A low-carbohydrate diet focuses on limiting carbohydrate intake. A ketogenic diet does the same. So how are they different? The difference is like that between a doctor and a surgeon. The surgeon is still a doctor but may be far more specialized. Keto diets, similarly, are specialized low-carb diets. So let's look at the generic—the low-carb diet—first. There's no clear consensus on how many carbs one can eat before a diet is no longer low-carbohydrate, for instance. In general, though, the idea here is to be more selective than the standard western diet. Often this means fruits, vegetables, and beans are still acceptable parts of the diet; while grains, baked goods, and processed sugars are either completely eliminated or drastically reduced. As a result of shifting from carbohydrate-dense foods in your diet, to more low-density foods, the daily carbohydrate quantity you intake is significantly cut. The subjectivity of the diet, however, can be problematic. For instance, if you were consuming grams of carbohydrates daily, and cut it to grams per day, this is a lower-carbohydrate diet. If you don't replace the lost calories, you may still lose weight, and technically, you could consider this a low carb diet, as you lowered your carbohydrate intake. Conversely, though, if you replace those lost calories with extra proteins or fats, you may have very different outcomes. As a result, this subjectivity makes it hard to determine whether or not low-carbohydrate diets are effective, as they're not very well defined, and as such, cannot be very well judged. In short, a successful ketogenic diet is high-fat, moderate-protein, and low-carbohydrate. When done correctly, it allows your body to shift from burning carbohydrates or glucose to burning fat in the form of ketones and fatty acids. In fact, in order for a diet to truly be ketogenic, it has to pursue nutritional ketosis; if it isn't done properly, however, it can go very badly, and leave you feeling terrible—without any of the benefits ketogenesis can provide. When ketogenic diets are balanced correctly and appropriately, that carbohydrate restriction should result in increased ketone production. Ketones, which are a byproduct of fat distillation and produced in the liver, can actually be measured via blood or urine , so if you are a ketogenic diet, you can test progress. Traditional western high-carbohydrate diets generally result in blood ketone levels between 0. A truly effective ketogenic diet , however, will result in much higher blood ketone levels, generally above 0. For an effective ketogenic diet, consider the following guidelines a starting point for each of the three most major macronutrients. Standard western diets are frequently between percent carbohydrates , by calories. Most research studies equate low-carbohydrate diets as gaining less than 30 percent of their calories from carbohydrates generally in a range of grams per day. Ketogenic diets, however, often suggest as few as percent of your total caloric intake comes from carbohydrates, which is generally in the gram range. Many ketogenic plans offer a little more leeway, but almost all suggest a maximum intake of 50 grams on any given day, as keeping carbohydrate intake below that threshold seems necessary for triggering nutritional ketosis, in which your body begins relying on fat for fuel. This is where ketogenic diets show the greatest range, depending on the goals of the ketogenic diet. If weight loss is the aim, for instance, the plan may suggest moderate to high protein intake, in order to maintain muscle, strength, and satiation, so you aren't left feeling hungry. Consider the following basic divisions: High-protein diets may recommend 0. One note of caution: As Dr Jacob Wilson, director of the Applied Science and Performance Institute, notes, high-protein diets can make achieving nutritional ketosis impossible. As a result, he recommends no more than 1. The science behind this is based on a process called gluconeogenesis, by which the body, in a carbohydrate-limited state, breaks down proteins to create glucose , thereby bypassing the aims of ketogenesis, which requires the body not have access to glucose, so that it instead will create ketones for fuel. When it comes to low-carbohydrate diets, you still need a moderate amount of fat, because otherwise, the only way to get calories is through an overabundance of protein. In a low-carbohydrate diet, though, you're still mostly burning the carbohydrates you're still consuming, so this is less important. In a ketogenic diet, however, fat is what you're burning. As a result, you want 70 percent or more of your daily calories to come from fat, as fat is your new fuel source. For many people, this is the hardest change to accept when looking at a ketogenic diet. After all, isn't it fat which contributes to obesity? The truth is, the research on high-fat diets are inconclusive at worst, whereas as plenty of evidence suggests that the real culprit for so many health issues is the combination of high-carbohydrate and high-fat diets, or what we might consider a standard western diet. Home eBooks Blog Other. So , what's a low-carb diet? Then what's the ketogenic diet? The two biggest differences between low ish -carb diets and ketogenic diets are these: Low-carbohydrate diets are imprecise; everything in a proper ketogenic diet is measured. Low-carbohydrate diets are predicated by cutting back on a single macronutrient carbohydrates , whereas ketogenic diets require very precise balances of all three. So , how should ketogenesis work? But what does this look like as a diet? Carbohydrates Standard western diets are frequently between percent carbohydrates , by calories. Proteins This is where ketogenic diets show the greatest range, depending on the goals of the ketogenic diet. Please confirm your subscription via the email we've just sent: Food Rachel Aust October 1, choc bark, chocolate bark, keto chocolate, keto snack, dessert, lchf, ketogenic, gluten free, coeliac, dairy free, vegan, vegetarian, healthy treats. Food Rachel Aust August 26, ketogenic, vegan, vegetarian, lactosefree, coeliac, healthy food ideas, no bake slice, slice recipe, dessert recipe, vegan recipe, ketogenic recipe, lchf, high fat recipe, ketogenic diet, keto food.

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